Vážení zákazníci, naša expedícia je v prevádzke! Avšak z dôvodu vážnej situácie sme dočasne vypli platby na dobierku a obmedzili podanie na pobočky Zásielkovní. Svoje zásielky si môžete objednávať cez kuriérske služby s platbou online bankovým prevodom, alebo platby kartou prostredníctvom platobnej brány. Tieto opatrenia boli podané z dôvodu eliminovania kontaktu pri odovzdávaní zásielok a pre ochranu aj vášho zdravia. V prípade, že zásielku objednávate domov a ste v povinnej karanténe, prosíme o informáciu do poznámky v objednávke, aby mohla byť kuriérska služba na túto skutočnosť upozornená. Ďakujeme za Vaše pochopenie a prajeme pevné zdravie.

Vrátenie tovaru a reklamácia

Vrátenie tovaru

Zakúpili ste produkt ktorý ste nechceli, alebo máte iný dôvod pre vrátenie? Vy, ako spotrebiteľ máte nárok do 14 dní produkt vrátiť bez udania dôvodu.

Podmienky pre vrátenie tovaru:

- výrobok musí byť neotvorený alebo iným spôsobom nepoškodený

- produkt prípadne fomulár o odstúpení od kúpnej zmluvy musíme mať buď fyzicky prípadne elektronicky podaný najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky, následný pokus o vrátenie už nemusí byť uznaný

- riadne vyplnený formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy

- pri vrátení tovaru do 14 dní hradí dopravu zákazník a nie je preplácaná

Podľa Vami zvoleného riešenia vrátenia tzn. výmena produktu prípadne vrátenie finančných prostriedkov máme rovnako ako Vy 14 dní na vykonanie úkonu.

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

Reklamácia

V prípade, že je nutnosť produkt reklamovať, produkt zašlite na adresu uvedenú v reklamačnom formulári.  Vaša reklamácia bude riadne preskúmaná a v prípade uznania reklamácie, budú vrátené finančné prostriedky prípadne produkt vymenený.

Reklamačný list

 

 

Hlásenie nežiaducich účinkov

V prípade, že sa objavia nežiadúce účinky u akéhokoľvek z našich produktov, kontaktujte nás prosím bezprostredne na email info@pharmafit.cz

 

Prosíme o priloženie listiny s podrobným popisom nežiaduceho účinku, ktorý nájdete TU!